2014年12月30日 星期二

唔知做乜尻廢up

自介先,其實我覺得自己做人好辛苦,唔好會錯意係戈d乜尻含住金鎖鑰出世,食好住好,屌雲曬所有女神然後同你講看破世塵想簡單生活戈d仆街二世祖。我背景係一個大陸西,無錯,係所有香港人都屌嘅新移民之一,我戈仆街老豆係以前d濕尻公務員,學歷同佢智商一樣低,佢份人超級死板硬頸,我好不幸咁遺傳左佢d垃圾基因,所有我覺得自己應該死尻左佢免得d垃圾基因繼續為禍人間。佢條仆街成日話自己好慘,自己細個戈時係大陸戈老母跟佬走左,跟住俾後母虐待,佢d兄弟又成日蝦佢,搞到佢性格勁孤僻乖張暴戾,十足粵語殘片劇情。戈時文革,佢老豆係地主,俾人批鬥,跟住冚家走難過左梨香港生根,不過好不幸過左梨香港就唔知咩事瓜左,班仔女唯有自食其力。佢條仆街無學歷,乜撚都做,最後佢死好命搵到份公務員,工作係類似花王戈d,一做就做左30幾年。戈時佢住宿舍,同戈roommate 好唔夾,搞到份人勁自私自利,唔識同人相處,搞到以家對屋企人都係咁(利申:我有曬佢所有缺點)。到佢自己5張幾,無人無物,佢係香港親戚5只手指數曬有剩,佢戈唯一個大佬(有其他同父異母兄弟)叫佢番大陸取老婆(戈時好興),佢條傻仔就照做,咁就簡左我老母喇,一個悲劇故事就此展開。

沒有留言:

張貼留言