2014年12月31日 星期三

千祈唔好同我去旅行(憤怒的葡萄)

我成日都話,就算點fd都好,有d野就唔駛講到咁白,每個人都有自己底線,點解要挑戰我底線?戈旅行大家都有份,我講到明要考埋戈final 先去搞,點解唔等埋戈一兩日呢?你地晨早考完緊係串串貢喇,大佬我要考6科阿,衰左仲要補考無得去丫,點解要屌我唔搵資料唔幫手plan呢?我已經帶曬頭盔話唔得閒幫手plan,係丫我知你地plan得好辛苦丫捱夜搵料丫,所以我就連講下意見串兩句就要俾你大聲屌到上天花板?仲要乜都就曬件八婆,你知唔知僻遠係靚d靜d,但交通會係大問題丫?佢講乜你就話好,屌你做尻公會唔會過份左d丫?有無諗下大家嘅感受丫,我地唔係鴨仔團跟住你點丫。好喇,到左步又要受班泰仔點,屌你自把自為完全唔跟行程做,人講乜你就照跟,抵死喇當初講過交通係大問題,你以為包左車就大曬丫?條公路得你一架車行?你估我過梨泰國係遊車河?搞到d行程亂曬,跟住又插到後面d日子密密麻麻,我仲以為自己打緊工而唔係畢業旅行。我發脾氣係因為我睇唔過眼你班尻公所作所為,一個做太監唔在講,一個就博命扮大佬扮民主,一個就乜撚都唔做乜撚都唔帶,剩係死剩把口同班女玩,我就自己一個獨家村無人理自己說自己笑,我仲要好人要帶曬所有日用品,借埋俾條仆街,人地睇到重以為我帶埋間屋梨旅行。我無料扮唔到大佬,我無口材氹班囡開心,我只係一個毒撚係度自己同自己去旅行,我都唔知自己去梨做乜?最頂引係條八婆講咩一齊去一齊返,屌你帶班狗一齊去一齊返仲一齊訓添喇。你咁唔鐘意人發脾氣咪唔好講埋d廢話囉,我唔發都發左囉,你想點啫?
絕交囉,全程我無出過一句聲,你地都亦無同我講過一句說話,我已經無話可說,我已經睇清楚你地班人真面目。一個要做大佬,照顧人地(只限女性)成班囡痴痴呆呆,想做乜就做乜,又要扮大方又要賴團結,同只尻公玩得開開心心,同你無計傾連望都費事。一個乜都唔做,但靠把口就開心快活俾囡圍,我心諗搵佢商量d乜丫?佢連聽日幾點飛都唔知丫!係我提你地班機改左架,你地剩係聽完之後哦,有無搵我商量下呀?我講乜都聽唔入耳,咁我咪訓囉。轉頭屌我唔幫手諗剩係識訓。好喇,轉酒店,兩間房一間男一間囡咪算囉,又要阿邊個同邊個訓,屌,我火都梨埋呀,我知無人想同我一間丫,我訓出面好唔撚好丫?俾你地係入面玩6p好唔撚好丫?仲要扮諗認真話我地有7張床點會要你訓出邊啫,唔合邏輯wo,我聽到真係想笑出梨,講邏輯?你條仆街乜撚都唔帶就最合邏輯😑我唔大聲講出梨係我唔想搲爛塊面同你地嘈,咁樣大家都落唔到台。我呢d先係以大局而重,明知你地玩野都唔出聲,點似得條八婆係度發悔氣講'你地自己傾飽佢喇',八婆你最無資格講野丫,同只尻公訓喇。可能外人睇完就屌我太自我中心,唔係要所有人都跟住你行,你叻曬威曬或者話屌你葡萄人地可以氹到d囡之麻etc。我認我係葡萄,但我唔會唔只同d囡or 尻公傾計,我要強調嘅係人與人之間嘅交流,係大家一齊傾,一齊做,而唔派個代表同我講野囉,可能佢地驚直接同我講會激化我情緒,但你地咁玩野派個代表同我講咪仲衰喇,你地真係當我傻架咩😑
最後,好後悔亦好興幸同你地去呢次旅行,因為我知原來我唔係你地嘅朋友,我只係一個填數嘅路人甲。完


沒有留言:

張貼留言