2014年12月31日 星期三

新年毒拎自己一個人食焦

今日係2014最後一年,不如我講下我前年係點過。我同一班識左3年嘅朋友一齊去油麻地食雞煲,食完到9點就成班圍威喂去去大埔海濱公園飲酒吹水倒數,跟住又去影lightprinting,嘻嘻哈哈過左個夜晚後散水番歸。好開心,戈時我好天真以為往後嘅每年最後之日都可以同佢地咁開心過,可惜事與願違。今年,陪住我嘅得4面牆,同一部艾瘋,共度無盡的深夜。
我成日會問點會變成咁?我覺得一個問題係雙方都有責任去解決嘅時候,我絕對唔會做主動戈個,可能會俾人話我唔珍惜呢段友情,完全無誠意和解。我會咁講:如果係我單方面做錯,我絕對會主動認衰仔,但而家唔係得我錯,而係佢地覺自己完全無問題,咁就算我道歉。佢地都係覺得自己啱曬,完全無反省。我角得呢個友情應該和諧共處,互相遷就。而唔係要我下下就你班仆街去開心,你地有心嘅就應該同我商量,而唔係拋個波問我要定唔要,喂,我講士旦又話我無誠意,俾意見又話我1999,屌你地自己講曬佢喇,扮咩民主啫,仆街喇,乜尻都就曬某d人,做狗公還做狗公,你唔好影響到我丫嗎仆街,屌你扮撚曬正義撚,我真係頂你地唔撚順。以後各行各路,永不相見。

沒有留言:

張貼留言