2014年12月31日 星期三

續友情觀兼發爛咋

我份人係死板on9,自私自利自大,不負責任賴皮,講野唔經大腦,成日搞爛gag講廢話認屎認屁又1999,無料扮4條,成日發脾氣,小氣過女人,記仇到無朋友,最大件事係好鐘意講大話,用一個大話走掩蓋另一個大話,我講大話唔單止呃人,仲呃埋自己,我已經分唔清我邊一句係真或假,因為我討厭俾人知自己有幾多料,但又好仆街咁想知對方嘅所有野,所有我從來都係帶面具做人,無人可以撕毀,因為我自己都整唔走佢,可惜我城府之深已經無藥可救,我對任何人都唔想揭開自己底牌,所有d人成日話我傻笑,其實我只係用笑梨掩飾我嘅不安,我嘅界心無一秒係放鬆,我寧願與全世界為敵都唔願意放低面具,我太怕受傷,怕到一個地步係鎖起左佢,放係一個我永遠搵唔番嘅地方。我唔係話有d人會對我不利所以先咁做,而係怕我交出了真心,換來只係片面嘅謊言,我唔相信所有人,因為我受過太多教訓,幾乎每個階段我都會同戈個階段嘅好友反面,呢個就係最真實的我。無人值我真心對待,因為我永遠係要人行前一步而我先跟住去嘅人,所以我呢世都唔會溝到囡,亦都唔會有深交嘅知己,我要將呢d垃圾基恩係我呢代畫上句號。完

沒有留言:

張貼留言