2015年1月23日 星期五

毒撚想拍拖(叫春)

是咁的,本人肥窮矮柒毒,但年近三十依然無拍過拖,因為我太怕羞,從來唔敢表白,而且同女仔講兩句就無曬話題or語無倫次尻唔搭八,仲會因為緊張而面紅流汗。從來唔識同唔敢追女仔,一來係覺得自己永遠配唔人,人地憑咩簡你?二係怕俾人笑自己係尻公,三係我之前講過我好鐘講大話,從來唔會真心真誠待人接物,所以我連朋友都無個,更何況女性朋友呢?而且我戈人係一個偽君子,太多缺點隱藏係面具下面,我唔止怕人知,仲怕人知左接受唔到。其實我有個潛規則俾自己。就係唔可以接觸女性任何地方,因為我戈樣生得太猥所,天生一個淫相。為左避免誤會,非必要我都唔接觸女性(多謝我老豆。因為我完全有曬佢戈樣嘅特徵,眼細插戈蘇鼻孖潤腸嘴),我連照鏡唔敢望多兩眼,哪來自信去令人接受呢?所以我都係注定孤獨終老架喇

沒有留言:

張貼留言